superkul dag från helvetet...

Väcktes av dåliga nyheter och fick det senare bekräftat.
Drömde givetvis en jättefin och romantisk dröm när jag blev väckt... Har klarat mig ett tag nu utan drömma om honom men det höll tydligen inte. Varför är han kvar i mina drömmar? Irriterande.
 
Tänkte för några dagar sen på att jag nog inte fått någon förfrågan om jag har bindor/tamponger/whatever sedan min diagnos... Gissa dagens fråga? Blev rätt ställd då jag inte såg det komma men fick ur mig ett nej för inte har jag någon tampong. Följdes av en diskussion om typ mensvärk och trots att jag gick iväg som ett fån var den igång när jag kom tillbaka. Gissa vem som bytte ämne? Jag känner mig inte direkt som någon i gänget annars och verkligen inte nu. En där verkar tro att jag... nä jag vettefan men det är INTE BRA med det.

Hängde med ett barn idag. Jag älskar barn. Hihi. Inte det vanliga men ett nytt så mycket trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0