Ett...barn?

Då jag inte hann kolla mitt MRKH-facebookkonto igår blev idag lite...eh...förvånande?
Jag vet inte riktigt vad man ska känna, tänka, eller ja något alls. Förväntade jag mig en rapport att någon var gravid snart? Ja. Förväntade jag mig att få veta det hela när hela graviditeten var avklarad? Nej. Det känns lite fel. Har all förståelse för att de inte gör tabben som i Turiket när de fick ut med en väldigt tidigt graviditet. Men att undagömma det lämnar mig helt oförberedd.
 
Samt lite förvirrad över att det står någonstans att det var en närstående/liknande och inte mamman som donerat men det kanske bara var en tidningsgrej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0