All I have to do is dream

Han har tydligt invarderat mina drömmar?! ORKAR INTE. INTEINTEINTE...

Igår råkade jag bli lite crazy när tydligen barn kom in i vårat samtal och för att rädda situationen sa jag något med att "våran humor" inte involverad barn utan är mer åt sex. Då kläcker han ur sig något i stil med:
- tja sex leder ju till barn så inte så långt bort
PANG BOOM.
Ångrar att jag inte bara:
- nä inte för mig

Det här blir bara mer och mer krångligt. Min nya kurator ringde även och ja hej ursäkta för att det dragit ut på tiden och jag tyckte väl att jaja. Fick en tid 3 juni. Vad fint. Så ungefär 2 månader mellan senaste besöket. Känns inte helt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=tbU3zdAgiX8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0