typ hur länge man kan ta inne en grej

Igår blev jag sur och hade den inne över natten, under cykeltur till affären och bara allmänt länge för en grej som inte går in riktigt. Det lämnade mig med en undran som för miljonte gången om jag skulle köpa ett dilatorset. Inte för att jag riktigt håller med om man räknar på hur stora de är, det känns inte ok att tänja längre än en normal vagina? Typ... mycket längre.
 
Annars gör det mest ont eller avsaknad på att det gör ont
Jag hade gärna sagt idiot för... men det är ändå inte så. Det är ändå ingenting.
Vill inte längre till Göteborg så det är lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0