En grej, en lunch och en mängd tårar

Idag hade jag grejen inne?! Men det handlar inte om det. Om allting handlar om något alls. Igår började tårarna om varje gång som de slutade, fick inte ihop mig själv och hur oväntade tårarna var så var de väntade. Ge mig bara en kram. Hon strök mig längs armen och alla försök att nå mig är alltid förgäves... Även om du når mig. Snälla nå mig även fast jag är tydligen aldrig kommer att gå att nå. Det finns på papper nu. Förstå mig för jag förstår mig inte som andra kan förstå mig. Förstå allt som jag skriker inuti, all ilska som jag tar ut på mig själv. Lägg din hand på min arm igen och prata med mig. Prata med mig.
 
och allt det där som jag inte kan kräva, inte någonstans, inte alls
 
Grejen är inte min vän och jag förstår, allt negligerande
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0