som ett gammalt gift par

- Ni ser ut som ett gammalt gift par
 
Tidigt på dagen fick jag göra något SUPERKUL( troligtvis enda personen som tycker det hehe) och nynnande efter det halva förmiddagen på "Go tell it to the mountain". Någon religös men peppig jullåt som jag älskar med Simon&Garfunkel. Vad poängen var med att skriva detta? När dagen fortgick så blev det mer nynnande på Robyn&Röyksopps "Do it again"...
The anticipation, you know it's like um-um-um
NÄRHET. Okej. Han stod så jäkla nära. Jag blir mest vavavavavavaaaaaaaaaaaaaaaah. Samt han daskade mig på rumpan med något? Ok. Jag förstår att det här ÄR våran humor om jag måste tänka klart.
 
Jag är ju helt störd och omöjlig och han är troligtvis inte intresserad och jag kan nog inte känna saker längre men?
Det är omöjligt. Men jag VILL. Jag vill känna honom bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0