Another day bites the dust

Samlade ihop 3 samtal där jag tryckte Upptaget och 2 missade. Svarade slutligen under det enda tillfället jag egentligen var upptagen. Heja mig liksom ;) Sen det där med att prata... Svårt att hitta något bra läge på det. Det som andra säkert tycker är viktigt är accepterat av mig = inte så viktigt. Pratade mer än vanligt vilket betyder att jag är ovanligt låg. När jag inte bryr mig kan jag säga vadsomhelst. Hehe. Som sagt, det är inte viktigt.
 
Människor är dock jävligt viktiga för mig och jag skulle gärna vara lite mer kompetent på den fronten. Där vet jag dock att jag utvecklats mycket trots bakslag. Är naiv och skulle göra mycket för folk som bara är snälla mot mig, ja kräver inte alltid ens det... Hjälpsam.
 
Men spelar det någon roll eller så spelar det all roll i hela världen.
- Är inte det en känsla?
AHHHHHHHH. Lets kill it! Haha nämen nu börjar jag spåra ur så bäst att sova. Ska möta julrushen så inga mjukisbyxor för mig. Stör mig föresten jättemycket på revan mina snygga trosor har på den tunna delen typ längst upp, var så när jag fick trosorna och kunde den inte varit på något bättre ställe?! Elakt.
 
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0