Bytte till annan gördeltrosa och sexig rumpa där alltså

Köpte nämligen två par innan när jag trodde att de behöva gå över naveln. Så har gått runt idag med kanten nervikt till det yttersta och en ännu fulare rumpa än i de jag fick på Sahlgrenska. Jepp. Min rumpa är rätt platt i vanliga fall och nu med att man drar upp trosan då hamnar typ "rumpfettet" under trosan. Försökte fixa till med att peta ut de vanliga trosorna jag har under men då blev det obekvämt. Tror att något annat än mjukisbyxor är kört för mig tills jag hittat något som fungerar/ allt stabiliserar sig. Min navel har iaf slutat med att nästan peka utåt utan liknar mer min vanliga navel. Får se hur den ser ut när stygnen försvinner!
 
 
Annars så blablablaBLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Att jag bara vill prata om det här. Att jag vill. Men jag blir för mycket... gah. Sedan i tisdagkväll tänker jag på saker. Som rör MRKH och sånt som folk sagt/jag läser. Man kan ju inte vara överpratig. Jag är överpratig eller inte pratig alls. Nog ganska social i grunden men rätt socialt inkompetent kanske. För jag vill. Jag gillar ändå människor på något vis och för mig suger det. I MRKH-delen (ok det är över allt men för enkelhetens skull) av mitt liv hade jag bestämt mig för att "Nej, jag är fel och har inget gemensamt med andra MRKH:are". Skrev jag något nånstans var det fel, är fel och jag funderar starkt på att radera ord jag skrivit på andra ställen än här. Nu vet jag inte längre. För ja... uppenbarligen klarar jag inte det här själv.
 
Nu ska jag och mina jättehögatrosor försöka sova. Eller ja först dags att stoppa in något. Åh. The joy ;)
Den var ute galet länge idag och sen är jag så trött att jag glömmer smörja in den. Haha. Men man finner sina rutiner och vad som är lättast antar jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0