Dricka vatten?!

Fortfarande dricker jag jättedåligt. Lyckats öka men ja det är inte direkt som innan allt. Jag blir galen. Det kan inte skada mig att ha mer toalettbesök. Ja, det är krångligt men uppenbarligen fixade jag det på en flygplatstoalett. Gör det ont får jag väl bedöva igen liksom?! Är duktig och har minskat mitt användade av gel samt då insett att jag inte behöver så himla mycket. Så jag är mer lugn över det faktum att den kommer att ta slut. Men efter googlade inser jag att gel i tubform verkar finnas överallt förutom i Sverige? Receptbelagda salvan på 2 % ska vara bättre därnere än 5% men hittade lite där folk blivit tillsagda att inte ha den inuti... 5 % antar jag då. Har iaf recept så det är nog 2 % jag får ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0