En vecka sedan plattan togs bort.

och en vecka sedan jag fick besök :)
 
Inte för att jag trodde då att jag skulle ha kvar grejen nu. Att jag skulle fortsätta. Det fanns inte på kartan. Tills någon kom på att bedövningsgelen borde fungera. Ja, det är väldigt individuellt. Men det är klart att det kan göra ont, man är nyopererad! Låt aldrig någon förminska att du har ont. Om du har ont. Så den och att jag lovade till någon som faktiskt vet hur viktigt det är, hur dumt det annars kan vara.


Men... ungefär nu vaknade jag upp mitt i natten kissnödig. Jepp. Bästa sköterskorna! Helt klart.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0