Fullmåne

Efter att ha läst på något forum för några år sedan insåg jag att fullmåne påverkar mer folk än vad jag trodde då.
Även mig... med dålig sömn? Sover dåligt runt fullmåne och när jag såg månen idag gick den biten upp för mig igen.
 
Kanske är det också en förklaring till lite av mitt konstiga beteende de senaste dagarna. Eller så är det bara allt jag alltid har i huvudet men aldrig märker för jag inte är så uppmärksam ;) Svarade inte på ett telefonsamtal idag och orsaken var helt oacceptabel. Helt. Tänkte för några sekunder ringa upp men orsaken var fortfarande gällande. Skulle kunna rabbla upp vad som inte varit okej de senaste dagarna men det gör sig inte på en blogg. Jag låter tillräckligt nere när jag skriver ändå. Haha.
 
Mest av allt vill jag att någon ska ringa och säga att allt blir okej, allt ordnar sig. Vilket inte är realistiskt. Inte för att jag skulle tro på det heller. Men en kram eller så. Kanske.
 
JAG gör det här. JAG är den som är såhär och JAG är...
 
00.17 och nu ska jag sova. Hungrig men ska sova. NU. Okej?! Vill inte vända på dygnet mer. Ska nog köpa mig lite Ovesterin så man har något att se fram emot ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0