Jag och min bedövningsgel.

Jag är rädd över hur det blir när min bedövningsgel tar slut...
Ska givetvis prova bedövningssalva(samma preparat, mitt var någon form av kateterbedövning i såna sprutor man trycker ut gelen) men det lär skapa samma hysteri som innan jag fick det jag har nu. Är livrädd för den smärtan jag hade innan. Inte okej nånstans. Men det är individuellt för alla, nu hade jag ju "eldsmärta" av gynundersökningar då de bara petade lite försiktigt så klart att mina förutsättningar kanske inte var så bra. Kroppen kommer att vänja sig. Bara jag slutar ha ute den alldeles förlänge!  För ja, det är frihet. Men det går ju egentligen helt okej när den är i också. Galet ovant men ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0