Jag var 17,5

när jag sökte för det här första gången,var allt jag fick ett brev som beskräftade att inga blodprov var onormala
samt en rädsla för att söka igen pga obehaglig läkare (kvinnlig variant)
vilken som var så smart att hon inte tyckte att en gynundersökning var nödvändig
men kunde tänka sig om hon hittade ett ledigt rum för det vilket såklart inte fanns
 
*
Om man inte ställer några frågor får man inga svar. Jag har inga frågor och inga svar.
Jag vill inte ens svara när telefonen ringer senare. Svara på frågor och jag har bara dåliga svar.
Eller inga svar alls.
 
Önskar att jag ringt upp människan som ringde mig i fredags när jag var med en vän istället för att krångla.
Det får vara hur okej som helt att krångla men det kanske var fel val.
 
Tydligen gjorde det inte något bättre att få frisk luft. Kanske lussebullar hade hjälpt. Eller något.
Nej. Dagen var borde varit okej men slutade dåligt. Varför? Jag vet inte.

Och nu blir det väl 3 h igen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0