Så...

Grejen är snäll, snöret har skavt lite idag? Antar att det är snöret om inte så något annat av "lagrena" ;) Provar tunnare bindor. Kanske kan fungera men ja det är lite konstigt att det kommer ut grejs. Haha! Fast det ska ju göra det men inget jag är van vid. Inte blodigt just nu i alla fall. Annars så är jag mest lite irriterad över att jag inbillar mig själv att den egentligen ska gå längre in. Okej, om jag nu förlorat någon/några millimeter när jag slarvade (Det går superbra nu, den är ute minimalt med tid!) så får det väl vara på det viset. Jag vet hur nära det var att jag gav upp med grejen. Så *klapp på axeln*. Hehe.
 
Annars så slår jag mest sönder mig själv med tankar. Fint. Vänder på dygnet gör jag också. Dumt av mig! Somnade sittande i en soffa och sinkade hela min dag... Hade väl iförsej inget vettigt för mig ändå ;P
 
I can't tolerate
The feelings that I feel when I feel
 
Donkeyboy- Ambitions
 
 
 


Kommentarer
Ma

Du låter som mig ;)
Men skaver snöret så kan du ju klippa av de en bit, de har jag gjort så de är inte alls så långt som innan! Mycke bättre!
Å du har nog inte förlorat några mm, ibland känns de bara så tycker jag iaf!
Å ja, sjukt bra att du inte gav upp, vi fixar de här
Tillsammans :)

2012-12-28 @ 00:45:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0