The most important things are the hardest to say

Och de kommer inte att spela någon roll. Jag tror vissa saker inte går att ändra, speciellt inte om man nog inte verkligen vill. Allt går in i varandra och jag vet ingenting. Ingen kan göra något åt det förutom jag som är för fast i det för att komma ur. Pratar och ändrar mig alltid sedan men det är försent då. Att man inte kan trycka på "Edit" och ändra orden.
 
Var utanför dörren för första gången sedan i onsdags. Trevligt och tiden gick fort.
 
Men annars vill jag bara säga PISSRÅTTA! Hah vänta det var ju lite dubbeltydigt, min kompis brukar säga det när hon är upprörd över något. Alltså. Det går. Men det går inte om jag låter den vara ute så länge som jag gör.
Så nu slutar jag skriva detta inlägg, bedövar och hoppas att det går.
 
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0