Frågor

Jag har plötsligt börjat tänka i Frågor. Jag som inte haft några stycken har nu börjat fundera, tänka, reflektera. Jag vill veta hur allt går ihop men det finns ingen att ge mig dessa svar. Så jag söker och det enda som hittas är mer frågor för JAG FÖRSTÅR INTE. När svaren jag får är olika, när allt jag läser inte går ihop. Jag önskar att det gick ihop.
 
och jag önskar att åtminstone några av frågorna kunde ställas till någon, någon som skulle ge mig bra svar men det är så jäkla surt att jag inte känner att det finns någon
 
Om man nu inte räknar Marc Laufer ;) men det känns inte optimalt att idolisera någon
 
Min grej vill inte vara ute så länge som jag vill ha den ute. Nähä. Första gången utanför dörren utan gördeltrosor! Utan grejen också. Men det skulle jag inte varit. Eller jo såklart men kanske det vore bäst att inte ha gjort det. Det tar sån tid för den att komma in i kroppen efteråt ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0