Just another long day (i Göteborg)

Det gick bättre än jag trodde men också sämre än vad jag trodde.
 
Älskar mitt "janejalltsåjanejnejjanejdetäringetsärskiltnejjanej" och så vidare ;) Jag innehar helt klart rekordet i att säga ja&nej flest gånger på kanske 10 minuter. Galet! Samt jävligt dumt... ska jag ta det där i Augusti eller vad? Eller så är det inte dumt. Eller så... Ja. Ni hör ju hur jag låter och jag kan fortsätta i all evighet. Jag kan avgöra att det är viktigt och att jag inte sagt det men jag kan samtidigt tycka att det spelar ingen roll = vilket borde betyda att det inte är så farligt att jag inte sagt det. Förhoppningsvis kan jag skärpa till mig nu och det ska då inte spela så stor roll. Kanske. Nej nu ska jag sova <3 älskar sömn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0