Min Grej är ute. Eller inte...

Det går dåligt med att öka tiden eftersom jag har noll koll... är jag på 5 h? Brukar öka ibland när jag kommer på att det var länge sen. Hehe. Idag var den inte ute alls. Det känns finfint. Jag kan ju inte vara bara på 5 h? Inte för att jag ens verkar vilja vara utan den. Tänkte en tanke om att jag kunde gå utanför dörren utan den idag men det ville jag inte?! Haha... nog för det hade blivit alldeles förlångt utan grejen i slutändan men det kändes lite knäppt att tänka så. Den håller sig föresten inne rätt bra nuförtiden, är säkert uppe i 2 veckor snart ;) Men tänk att gå ut utan grejen :O Något som känns som om det aldrig kommer att hända. Jag vet inte hur man lever utan den längre, trots att den är svår att leva med, enkel men svår.
 
I övrigt vill ingen veta vad jag tänker. Helt seriöst. Men jag förstår det och det är inte helt bra. Jag är helt jävla desperat...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0