SATANS JÄVLA HELVETES GREJ

och kanske dag för jag var inte speciellt eh... För att inte få något utbrott av något slag tyckte jag det var smart att spela helt dum i huvudet. Ungefär... Så det verkade ju inte alls mer stabilt?!
 
Eftersom dagen var åt helvete tänkte jag göra en trevlig sak. Men nej vad gör då min grej? DEN ÅKER UT. Bara sådär. Så jag fick gå in och peta in den. Igen. Orkade inte med att den kanske skulle ramla ut igen medans jag inte kunde peta in den på någon timme så skippade saken. Jag orkar inte med det där. Jag var på 6,5 h och nu bryr jag mig inte.
 
Jag vill också ha en 6 inches vagina. Ok? Inte för att jag förstår, verkar missa något i diskussionerna jag är med i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0