Vänja sig av med grejen

Hur sjutton gör man för att hinna ha ute den typ 6-7 timmar och uppåt? Hur kommer man ens ihåg det? Nu har jag två gånger tagit ur den när jag varit iväg för att få sova åtminstone vid 12...Haha. Sedan så är jag lite löjlig och vill inte gå ut utan den om jag skulle bli borta längre än vad jag tänkt. Det är inte kul att känna att den inte går in.
 
Förstår inte heller varför de gör någor konstigt schema (som jag tror jag slängt?) där man ska öka med mer än 1 h vissa veckor. Det är ju mycket bättre att bara ta en timme per vecka. Känns mer logiskt. Nu vet jag inte alls på vilken tid jag borde vara men det är lika bra att ta det lugnt.
 
by the way LESS PÅ MINA ÄRR
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0