ops, I broke the Internet

Ibland känns det som om Internet tar slut, som om det inte finns någon sida om MRKH jag inte vridit och vänt på , ingen blogg som jag inte läst alla inlägg på. Så egentligen söker jag inte längre. Hade en fråga och sökte i en yahoogrupp vilket ledde till en liten googling. Bara lite MRKH+operation. Bara lite till. Fynd? Jag tror jag hittat en blogg som fortfarande är oläst för mig. Men det gör kanske lite ont på något vis. För jag hittar aldrig vad jag söker. Jag kan inte hitta en historia som inte finns. Jag kan inte hitta min egen.
 
Annars har jag lärt mig att den enda MRKH-operationen/behandlingsmetoden mot kort/obefintlig vagina som inte behöver tänjning med grejer efter är Sigmoid neovagina. Den operationen där man använder tarm! Finns nackdelar med den som inte överväger det dock. Haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0