hur hysterisk

var inte jag för exakt ett år sedan?! Det var dagen då plattan togs bort och jag gick från att vara en patient som inte gjorde något väsen av sig till någon form av hysterisk människa. Allting gick bra så länge grejen inte behövde komma ut för toabesök. Vilket var direkt uppe på avdelningen när jag bara ville vila... Inte kul för det gjorde så jävulskt ont att få in den intryckt. Så jag grät. Grät och ville bara ge upp för det var inte en chans att jag skulle få in den. Helt oförstående var vissa människor men nyoperad i området så klart det kan göra ont?! :O
Räddning nr 1:
 
Räddning nr 2:
Att jag fick besök vilket verkligen i det läget inte var något jag kände för men som visade sig vara det bästa just då. Jag lovade att försöka och det löftet höll jag. Ingen annan jag mött den dagen kunnat få mig att lova det och jag hade verkligen inte tänkt göra det för min egen skull i det läget... Haha. Det blev mer hysteri senare men allt gick. Kommer alltid vara tacksam. Ni äger! ;)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0