När jag mår illa

inte något som händer ofta men kanske mer frekvent nu
 
Då är jag den likbleka tjejen i en sjukhussäng som försöker få ner smörgåsrån. Smörgåsrån som alla sorters sköterskor vill kalla "tjex". Uttalet förvirrade mig inte utan mest det faktum att jag blev erbjuden "tjex" som är rån? Hur gott som helst och det fungerade hyffsat. Även avdelningens gurka som jag åt upp. Hehe.
 
Har en bild när jag äter rån men tyvärr ska man ju vara lite anonym. Galet paranoid ibland. FETT NICE RÅNPIC!!!:
 
Funderar dock på att ha den som bild på min MRKH-facebook.. It will be smashing! Den jag är med på alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0