2 dagar

Med nedtrappning: ca 45 minuter första dagen, satte sedan in den typ automatiskt/ dag två, 5 timmar... Konstigt nog gjorde det inte hysteriskt ont.
 
Med att äta frukost&lunch&middag:
inte frukost om man inte räknar en sked äppelkaka
annars så visst har jag ätit något men det är ja, jo det fungerar halvt som vanligt
 
Fick alltså Maten som hemläxa eller hur man nu ska benämna det. Jag trodde inte det skulle vara en så stor grej, lovar man någon så borde det ju gå men varje millimeter av mig är ARG. På mig själv. Så det blir lite fel för jag får inte till det. Vilket gör mig ännu mer benägen att inte få till det i huvudet. Ja, ni hör ju?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0