All done and dusted ;)

Så jag läste Mejlet. Eller ja jag tror jag lyckades för bokstäverna ÅÄ(Ö?) är mest symboler. Haha! Som jag redan insett blev det pannkaka när jag glömde skriva att det inte bör mejlas svar. Hakade inte upp mig något heller utan det var vad jag kunde förvänta mig. Fint att ha varit uppjagad över något sådant ;P Funderade på ett svar men jag har nog inga svar. Så tummen upp! Haha har föresten en konstig bild när jag har ett rån i munnen som jag tog på avdelningen, det man gjorde när man tröttnat på att trycka på pumpen alltså ;)                                   
 
 

  
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0