got a pocketful of sunshine

Skulle skriva något, lägger femtielva omgångar av Spindelharpan och tiden går fort när man slår sig själv med tankar. Inser nu att grejen inte ens är inne... Haha! Mer Spindelharpan.
 
Jag är lika pepp som sågspån. Tror inte sågspån är pepp?! Vem vet... Menar inte att låta så negativ ibland men ibland blir det fel. Man säger fel, är fel, jag är alltid fel. Det är helt sjukt egentligen= för jag vet. Jag vet hur jag är. Jag förstår inte hur man går vidare från det. Klart att det är hjärnan som pratar men jag är ju min hjärna?
 
Logiskt? Nej nu tänker jag sova! Varit en lång dag. Eller mest transporten hit vilket kändes som längre än all tid i Göteborg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0