hahah

Idag när jag hade grejen ute lyckades jag med att ha bindan åt fel håll... Tänkte väl att den var lite väl överallt!
 
 
OJDÅ. Det är ju numera 2 h den ska vara ute. Ny vecka. Då kunde jag fått ha ute den just nu vilket jag ville.
 
 
I övrigt... jäkla helvetes MRKH. Det hade fungerat om jag inte blir upprörd över saker jag läser typ: men DET KANSKE INTE ÄR EN ALLMÄN SANNING OM OPERATIONER, DET FINNS OLIKA TYPER OCH SNÄLLA KAN DU SLUTA SKRIVT TXTSPEAK SÅ FOLK FÖRSTÅR VAD DU SÄGER, KAN DU HÅLLA KÄFTEN OM ATT YOU ALWAYS NEED DILATION AFTER SURGERY ANYWAY FÖR DET KANSKE ÄR LÄTTARE MED?!
Jag är arg och tar då ut allt på mig själv. Det är inte ens MRKH:n, det är Jag. Det är Jag, som jag hatar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0