Och ut föll grejen...

Igår: Då trodde jag att jag avstyrt det men insåg sedan att den låg placerad nästan obemärkt mellan skinkorna. Haha. Den känns inte när den hamnar så vilket den 98% av gångerna gjort.
Idag: Centralt, visserligen en söndagkväll men tydligen åkte den ut snett och typ under/på ena skinkan. Tur att man har en bra väska.
 
Jag som tyckte det var bra att jag inte hann starta tvättmaskinen med båda mina bra trosor i men det hjälpte föga ;P (Har de man får på Sahlgrenska bara inne, typ sover med och så)
 
Orkar inte. Det är klart jag förstår varför och det hade även läkaren räknat ut. Så hoppas på pengar nu ska jag köpa trosor, se ut som de vill bara de är tajta och förblir! Jag tror på en besvikelse. Förstår inte. För grejen vill ju stanna mer inne nu så varför ska den krångla fortfarande?! Rätt åt mig eller något.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0