"Pastillen"

Nu satte jag in min två millimeter kortare nya Grej efter "dagens nedtrappning". Eh ja mäta och fotografera sina Grejer är helt normalt! ;) Eftersom den numera är grön och ser ut som en grön (tog ett tag innan jag kom ihåg att de fanns i Matadormix och så himla god mandaringodisen är!):
Jepp. Den kändes som att den inte ville helt in direkt men ja det gick.
 
 
Just nu håller jag på att dö av PEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP som dök upp när jag först satte mig här. Åh. Jag får ju inte vara peppad, det här var lite udda. Kanske bra med några timmars paus från andra tankar! Det är så trivalt men jag tror på det. Jag brinner för det. Ja!!! Samt att jag mötte en gubbe idag som jag saknat, som alltid trott på mig, som alltid velat mig väl <3
 
Maten gick katastrofalt. Styr upp nu va?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0