Running on empty.

Grejen har nu varit ute 2 h (fel fel fel) så ska stoppa in den. Det går bra men "blodklumpar" nu? Får avvakta lite, inte så att jag bryr mig ens ;P
 
Frukost, lunch och middag går inte. Eller ja det har slutat med någon form av mat i antagligen okej former om man räknat att det vore utspritt över dagen. Men med hunger. Idag var det bara dumt. Dumt och jag blev t.om Knepig. Jag kan äta. Det är inte problemet. Inte ens låg aptit verkar jag ha nu utan det är bara ren bestraffning. Så det får fortgå? Typ.
 
Godnatt bloggis ;)
 
ps. note to self: inte läsa en bunt pdf:er med studier om dilation
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0