Årsdagar

Men det spelar ingen roll. Jag glömde bort båda två. Nästa år blire skumpa ;) Jag behöver inga datum egentligen. Grejen åkte ut igen givetvis och ena gången höll den på att åka längs benet?! Annars brukar den ju stanna "på plats". Det där med att gå utanför dörren känns inte lockande. Glömmer även att stoppa in den. Haha :D
 
Att den blev så jäkla fel när jag skrev vad jag tyckte&tänkte i ett mejl. Hur kan det bli så fel liksom?! Inte för att det känns men det är nog problemet. Jämars ord liksom. Ord. Ord som är jag. Men förhoppningsvis slipper jag ha tre personer samtidigt på läkarbesökena i framtiden i alla fall ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0