Blä.

Kör den mogna stilen och säger BLÄ. Typ sådär jättehögt men jättetyst.
 
Så för att jag missade ett samtal i onsdags för jag la ifrån min jackan&mobil för att hjälpa till med något som ändå inte behövdes hjälp med och sedan råkade gå ut utan jacka för det varmt. Skulle inte vara länge ute... så 15 minuter senare hade jag ett missat samtal. Jag är så irriterad över det där för det blev inte fler samtal. Har all förståelse för det men så surt för mig. Hur kunde jag göra en sådan miss?! Det är väl karma eller något. Rätt åt mig med tanke på min vilja att ta emot telefonsamtal. Blä.
 
 
Jag har två dagar på mig att fixa allt. Det finns ingen chans om jag är fast i mig själv.
Och jag sitter jättemycket fast i mig själv. Grejt. Men vad positiv jag är? Gudars!
Nu ska jag försöka skapa lite sömn så godnatt bloggis ;P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0