epic fail

Eller okej kanske inte men skriver man ett väldigt viktigt&utlämnande mejl, skickar, inser efter några timmar att jag glömde skriva in att det inte UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER ska svaras på via mejl, tittar och det finns ett svar på mejlet. Finns inte ens chans att jag läser det. Möjligtvis om jag vore riktigt packad? Hm.
 
Great. Jag är så bra ibland. Skicka inte mejl när du stressat skriver ihop ett slut. Fint att det kom fram ändå. Om man nu ska se på det positivt. Jag är så otroligt negativ och ser fram emot fler dagar när mitt huvud spinner runt, runt, runt. Fast det verkar ha stannat av och det är lite skönt. Men lite konstigt också.
 
Stoppade just in grejen efter att den varit ute väldigt länge. Har ingen aning om när den togs ut, vid 10? Inte direkt meningen men är man så lättvirrad så ;P
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0