håll hårt i telefonen

Svara när det ringer ;)
 
Haha nej jag tänkte svara och försökte tänka hela dagen på att bära med mig telefonen. Så tar jag av mig jackan med mobilen i innerfickan för att hjälpa någon lyfta en kartong...Går ut och en kvart senare har jag missat samtal med tillhörande mobilsvar. Haha så dumt! Nya tag idag igen.
 
Min plopp vill ut. Inte ett skämt, den eh har redan åkt ut några gånger. Tänkte att det kanske hade något med att trosorna man får tappat lite elasticitet i tvätten. Så har bytt till mina Ica Maxi som till nu var oprovade. Verkar okej! Mina höga Lindex verkar ha sprungit bort. Annars så kan det bero lite på att flytningarna/snor (sjukt passande! ;)) har ökat... Vad snällt liksom.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0