Happy New Year!

Jag önskar att alla som råkar läsa detta får ett fint år.
Mitt första med en vagina! :D eller något hahahah!
 
Är medveten om att det är rätt mycket "all or nothing" för mig just nu. Tänker dock inte sluta med grejen! Har vant mig men samtidigt inte. Men jag tänker. Alldeles för mycket om man frågar mig. Men vem skulle fråga mig? ;P Återbesöket den 10/1 känns inte alls bra för återigen är jag mest irriterad. Ja, jag har nog helt okej skäl men det hjälper inte utan det bara stjälper. Vill gråta när jag tänker på att fara dit. Fint. Men så är jag ju mest sjåpig tydligen.
 
Som sagt... explosion i huvudet. Haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0