I mina blåjeans

Idag(igår) satt jag och fikade i jeans, inte på cafe men ändå. Japp. Jag har lyckats börja gå utanför dörren med jeans mest hela tiden. Det har funkat även om jag såklart har ett långt linne som maniskt dras ner över rumpan ;) Reste mig upp och GREJEN RAMLAR UT! Vad i helvete är det här..........den kommer uppenbarligen aldrig att vilja stanna inne. Borde gråta men är sjukt less. SJUKT LESS. Jag är hur tålmodig som helst men vad gör det när det fortsätter hända? Och nu med jeans...
 
Så ingen ska bli rädd, har inte hört om någon annan med detta problem. När jag får pengar ska jag köpa vad som helst i trosväg bara det är i lämplig storlek och sitter som fan. Eller gå upp i vikt men as if när jag håller på som jag gör. Det är inte heller bra för mig med dubbla trosor + binda längre, Därnere vill ha mer luft.
 
Bit tag, bit hål och sluta tänk
 
 
 
 


Kommentarer
Ma

Kämpa på bara, du fixar de här!!
Vi är väl envisa som Satan? ;)

2013-01-28 @ 21:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0