I wanna scream and shout, and let it all out

Britney och will.i.am (haha kom just på att det blir william!) - Scream and shout <3
 

Är less på att grejen vill ut... hela tiden. Kollat efter trosor på internet men finner inte riktigt något. Hittar jag något finns det inte i min storlek. Dumt att min kropp inte fixade att de par jag hade töjde liiite. För inte tror jag att det är så mycket...men den höll sig inne i början.
 
Annars så har jag lyckats med att tro att en bloggare egentligen är svensk... hur sjutton? För inte var hon det inte. Dock trevlig :)
 
Är något irriterad över vad jag visar, vad jag inte visar, vem jag är... När man inser att man haft konversationer där man skulle sagt något annat, skulle bara sagt något, något alls. Som kunde visa att man inte menar riktigt som det kom ut. Men sakjävlasamma, oooookej?! Man kan inte alltid göra allt rätt. Så länge man inte är elak så får det gå. Ungefär. Vissa saker kan man inte heller säga även om de är om andra. För det blir så verkligt och jag vet hur verkligt det är.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0