Nu är det officiellt

Att min grej hatar mig! Trodde att den tidigare ramlat ut pga att mina trosor töjt sig (de man får) men nu skedde det med ett par av de högre. På väg till bussen som vanligt. Har visserligen mer snor( hahahahaha ja) än vanligt men nu är jag en smula less. Tur att jag hade mjukisbyxor och en väska som man kan hålla så den täcker vid behov. Grejen vill uppenbarligen inte vara med mig, i mig. Tack. Det är till och med lite obehagligt att sätta in den nu för det gör ont på något sätt. Inte när man sätter in den utan mer bak någonstans? Udda.
 
Har ingen lust med torsdag. Eller okej har lust med torsdag om man räknar bort läkare&barnmorska. Vill inte prata om grejen. Hahah? Vet ju redan att jag krympte i början.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0