Ping-pong i huvudet

Tänkte vakna imorse men något for runt i fyrkanter och säkert andra mönster i huvudet? Jag vet inte om det var tankar, det gjorde inte ont utan var mest konstigt. Så jag ställde om mobilalarmet och förstörde mina planer på att ha ett seriöst samtal. Skjuter på det som jag skjuter på allt annat. Men ping-pongbollar i huvudet alltså... Alltid något ;P
 

Idag har jag istället funderat, vänt, vridit, på forumleringar. De är fortfarande i mitt huvud men tanken är ett mejl. Troligtvis ett väldigt långt mejl. För det är mycket tankar. Mycket tankar som jag uppenbarligen inte kan förmedla via tal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0