Rubriiiiiiiiiiiiik.

Inget samtal vilket betyder att det nog kommer imorron (idag). Är uppbokad större delen av dagen på något jag inte vill och tänkte dra mig ur eller minska i tid men det verkar vara konstigt tänkt så... Orkade inte reda ut det där.
 
Jag BEHÖVER prata?! Hahahaha va? Men det är så jag känner så jag kan säga det. Så jag måste få möjlighet att svara och ja givetvis hoppas att "någon" har tid att ringa. Annars vettefan vad man gör? Pratar med något djur man hittar? Haha. Andra människor? Nja. Andra människor kan man ju inte störa med sådant dravel som jag har i huvudet. Dock råkar det hända ibland. Sorry världen ;)
 
Dags att försöka sova eftersom jag måste gå upp tidigt. Borde lyckats köpa Ovesterin också men att klämma in det? Får väl skjuta på det ännu mer än vad jag redan gjort. Blir föresten galen på att tuberna alltid får två små hål?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0