Blod.

Fantastiskt. Nu ska jag inte vara sådan när jag egentligen tar blod över snorflytningar varje dag! Ja... om det alltid vore blod så vore det egentligen fantastiskt. För jag råkar gilla blod. Men eftersom man inte har sån tur och det vore ju lite dumt om det aldrig läker... Typ. Så typ blodklumpar kanske inte är det bästa.
 
 
Annars så har jag ju som ett mejl som firar en vecka imorron och jag känner mig lite fundersam över vad som händer/helt klart inte händer. Det är ju säkert den mänskliga faktorn men jag tänker av någon anledning mer katastrofscenarion? Hah. Ja något kan man ju roa sig med annat än att förstöra sitt liv ;)

Återbesök på fredag. JAG VILL INTE. Haha som ett tjurigt barn eller något liknande men kan inte peppa upp mig när jag inte vill vara ensam och bli undersökt av någon jag inte vill ska peta därnere. Jag vet. Jag vet att det HAR gått bra men då var de två. Jag vet att jag borde sluta göra det till ett problem MEN DET VAR INTE JAG...som... Nej, det spelar ingen roll.
 
Har föresten "slitit ut" min gröna grej redan... wtf
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0