Det känns inte som att jag ska dit

imorron och jag vet inte riktigt vad som hände med mitt telefonsamtal/mejl? Det gör mig lite orolig? Hah. Men ja det är lite konstigt.
 

Den ramlade ut idag. Har inte ramlat ut på sisådär 2 veckor tror jag?! Som tidigare nämnt så är den väl typ utnött men ändå... så ny imorron tack. HJÄLP, EN MÄNNISKA SKA PETA MIG DÄRNERE! Okej. Nej... nu tar jag det lugnt va ;)
 
För om jag hade opererats tidigare hade det nog inte slutat med de bekantskaper jag har idag. Så jag måste tänka positivt på den biten. Men jag skulle ljuga om inte alla turer fram och tillbaka innan gjorde något med mig. Allt jag anser om mig själv blev bekräftat. Jag blev den jag inte ville vara, på mer sätt om förut. Det var som att säga att jag inte dög. Att jag inte ens dög till att bli opererad. Fantastiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0