ditt äckliga jävla...

Kanske inte så jävla bra av mig idag så men dagens bästa var ju helt klart när min vän som jag inte förstår hur hon inte förstått att det är något med mig och barnfödande efter alla jäkla samtal om barn och okej om jag inte säger rätt ut...Men en följdfråga, någon form av intresse från hennes sida och hon skulle veta. Visst, hon har svårt att förstå och dålig på att lyssna men det är så uppenbart. Så uppenbart att det inte är okej att jag inte förstår hur hon inte ser det. Så nej idag ville jag inte behöva eh nej "även jungfrufödsel vore konstigt, ska jag ha den i benet eller?" typ och jag var SÅ JÄVLA NÄRA att bara säga det. - Du, jag har förfan ingenstans att ha ett barn. För jag orkar inte mer sådana kommentarer från henne. Det gör inte ont men jag VILL INTE HÖRA.
 
Annars så har jag förstört allt och det känns så jävla bra. Eller inte. Hur fan kan man göra såhär...kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0