hej och hå

Kom sjukt mycket blod nyss men jaja? Vettefan längre alltså... inte för att det brukar hända riktigt så mycket. Kanske jag slarvar med utetid, kräm etc. Haha vaddå kräm? Orkar inte smörja in den varje gång eftersom det känns som att det bara kommer ut mer snor vilket det väl gör. Fast kanske inte så bra. Ta inga råd av mig ;)
 
Har inte skrivit ner något om mitt "ätande" och vet inte om jag kan svara i telefon imorron. Jag har inte ord men jag har alla ord. Idag har jag i alla fall varit hungrig mest hela tiden men med ett leende. Jag får egentligen inte vara glad förrän jag fixat en viktig sak. MEN NU ÄR SÅHÄR... Typ. Så jag log. Nu slår jag mest mig själv igen men ja. Jag tror att ätandet fixar sig självmant senare. Eller inte men det gör inte så mycket det heller.
 
over and out and love/ sawdust
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0