men det var väl då själva fan

Jag håller på att bli sjuk...Jag har inte tid. Jag måste fixa mitt liv!
 
Skulle även ha mejlat om mitt ätande idag så jag mejlade. Duktigt men wtf skrev jag?! Det där var kanske mindre bra och glömde vissa saker och jaddajadda och jag bryr mig inte.
 
Taggar i det dolda och tänker att det kan bli lite bra.
 
------------------------------------------------------------------------
Ibland är det precis som vi fortfarande vore vänner
som att att de senaste två åren inte hänt
för varje skämt du nu säger
och för allt jag känner igen
det är väldigt irriterande att du blev en superbitch
Vi har så jäkla mycket minnen
och ibland undrar jag om du minns?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0