periodkit and all that shit

Så jag tittar på youtube på riktiga periodnerds som gör filmer och har tydligen galet stora samlingar produkter för ändamålet. Det är ju verkligen inte riktigt vad jag borde se och lyssna på. Menmen... så är det.
 
Tänkte på det här utklippet från den där helt idiotiska hälsogrejen man skulle fylla i inför operationen? Som det inte gick att välja bort frågor. Ja. Alltså... Jo min mens är jäkligt oregelbunden, den har som inte dykt upp än och kommer inte att göra det!
 
Antagligen är jag förlite eller förmycket, i tal, i skrift, som människa och jag vill bara väl egentligen. Men det blir fel.
 
Jäkligt irriterad för att folk inte kan ens följa vad de själv sagt och för att min kompis tyckte det var smart att upplysa mig om vad någon annan försökt skydda mig från. Jag behövde inte veta mer än vad jag fått veta. Så nu är det jobbigt för jag orkar inte vara irriterad, jag är så trött på att vara irriterad, att ta åt mig, jag har inte gjort något fel, verkligen inte på den nivån som de gör ofta. Stämningen blir helt fel... och jag kan inte ta det längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0