förvåning på Apoteket

Jag beställde in bedövningssalva till ett Apotek i December och hann inte hämta ut det. Vet inte om jag kollat efteråt men vet att jag två gånger frågat för det receptet inte kommit upp men de har inget kunnat se. Tyckt att det var lite dumt men det är egentligen inget jag behöver. Vore kanske bra att ha som säkerhet förutom de två kateterbedövningarna jag har kvar ;) Idag kom det upp på skärmen! Kanske de rapporterat från det apotek som beställde salvan att jag inte hämtat ut det. Så la in en beställning :) Lagret på bindor och Ovesterin är nu så pass att jag klarar mig ett tag. Great. Gillar inte att besöka apotek, speciellt att hämta ut själva Ovesterinen. Sist gick jag på ett apotek för bindor och ett för Ovesterin. Hahahaha.
 
Verkar inte fixa mer än 8 h utan grejen? Det kanske bara är i mitt huvud. Som allt annat. Eller ja det syns på utsidan också. Menmen. Nu ska jag leka boll nånstans. Eller så. Haha. Eller sova.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0