gooddammitgreeeeej

Well... den har inte gått av i alla fall. Minns när någon sa det, att den kunde gå av för det var frigolit i?! Mina brukar inte gå av, det brukar bara vara eh "skinnet" som är löst. Kör typ 8 h utan grejen. Fortfarande eller kanske igen. Måste köpa mer Ovesterin. Även bindor. Kul. Jag är kanske inte så peppad men Augusti är så långt bort. Samt att jag har förstört mitt liv. Inget nytt alltså!
 
Föresten är det som att jag vill straffa mig för... att jag berättade om MRKH:n? för att jag inte står ut med mig själv? Ja.. Jag trodde det var anledning ett men nu tror jag mer på två. Har föresten svårt att titta på folk? Jag brukar inse det ibland men nu är det löjligt. Jag tror att jag tittar på personen men inser att jag inte gör det. Blinkar i alla fall inte galet mycket just nu :)
 
Jisses. Please get a shrink ;P
                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0