Hur ofta ska man ha en ny Grej?

Eller ja alltså när man kan dra ut "skalet" och släppa det är det nog dags. Hehe. Men... jag glömde be om en reserv/ny i fredags. Min fungerar fortfarande men den kommer nog inte att fungera tills Augusti. Jag får sluta använda den så håller den sig säkert ;) Tror jag har lite svårt att få hit en, ja även om man bortser från att jag isåfall måste mejla någon. Har någon gammal kvar som kan fungera om den skulle gå av eller något sådant drastiskt haha men Augusti liksom?! Det är Väldigt långt bort... Säkert i slutet också. Nej, jag är inte typ bitter och blir grinig av att tänka på att Augusti är "I början av hösten"... Haha. Blev alltså "bortglömd" eller vad det var då. Jepp. Jag vet att jag inte glömt det. Det kommer aldrig bli okej att jag för två år sedan trodde att jag skulle få en operation på hösten. Hahahahahahah. Äsch men det är dumt att det var droppen för mig och min kontroll över min egen kropp. Lite bitter ibland. Mest ledsen och dränkt i självhat :P
 
 
Jag har inget inre barn! Haha jag har i alla fall börjat med självkänslaboken som inköptes i Göteborg. Jej! Kör egenterapi här i brist på annat ;)


Kommentarer
Ma

Meh, skicka ett mail till Ewa så skickar hon en ny
Plopp! Å sluta fuska ;)

2013-05-04 @ 10:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0