"We gav her all our love"

Jag kan inte säga att jag bryr mig om grejen längre, hur länge den är ute, om dens ens vill in. Det kommer säkert straffa sig (= ramla ut HEHEHEHEHEH) men jag ser inte direkt meningen när ingen kommer kolla mig därnere innan Augusti. Så vida jag inte drar hem någon men nu tänkte jag läkare ;) Är inte glad över det, det blir hela avvänjningen själv? Jag är inte själv. Jag vet det men det där känns fel. Det är långt till Augusti och jag drar mig bara undan hela tiden från människor. Kanske.
Låt mig vara, jag är fel. Typ så.
 
 
 
Jag förstår inte varför någon som behövt ta bort sin livmoder efter ett barn och då blivit infertil skriver detta:
 
What if KIDSNAME doesn’t want to have children? Who will give us our grandchildren?
Ursäkta men va? Låter som att det är någon rättighet?

"And then I have these images in my head of 2 kids playing together whilst mum and dad look with love. Isn’t that what a family is meant to be?"

Eh. För dig kanske men det finns väldigt många familjekonstellationer. Ja alltså jag vet ju att dessa citat kanske inte ger en rättvis bild men det låter så konstigt i mitt huvud...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sawdust.blogg.se

Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser-syndrome= MRKH.

RSS 2.0